Älä luota väreihin

 

 ☼


 Diudiu, löysin taas tänne...Ei oo sinänsä kovii fiiliksii tulla tänne kirjottelemaa mitään, mut eihän se mitää varmaakaa. Sen tahon sanoo et kirjotin hienon tarinan mis oli Vic, Kellin, Tony ja Mike mut se ei ollu mikää homotarina koska se oli menos meijä opettajalle ja se ei homoist tyksi. Kai. Voisin alkaa kyl kuvailla enemmä ja sit tulla pistää niitä vaan tänne. Kai ehkä joo vaikka miks ei ehkä joo ei. Ei mulla muuta mut tää kuukaus tulee olee kiva ja ens kuus BVB suomee

Nii, voisin pistää mun ig:nki tänne ► viivilottta ◄ jaa, sitä en tiiä et onks toi nyt oikee linkki mut anywhore.


6 kommenttia:

  1. joo tää kuukaus o kiva paitsi mun sws kuuntelu menee iha yli ja ala kuvailee enemmän mä sillee mystisest oon käyny päivittäi tääl kattoos ooks kuvaillu ja nyt sen teit kiitos jeesus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onhan tää kyl kivan kiva kuukaus joo ja äläs nyt ja nyt aattelin kyl alkaa ja oot tosi mystinen kaveri kylkyl

      Poista
  2. mä oon kirjoittanut mielikuvitus tarinan Of Mice & Menistä, Pierce The Veilistä, Sleeping with Sirensista, All Time Lowsta ja Bring Me The Horizonista (siit tuli varmaa yli 40 sivuu pitkä ja ei mikää fanfiction) ja ootko muuten menos sinne bvb'n keikalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohhoh :o mun tarina oli 4 sivuu pitkä :"D mut nää on näitä...ja joo oon (--8

      Poista

► kommentoi mite tahot, kriittistä ja muuta
► älä kopio mitää kuvia